Zadania:
- prowadzenie bazy danych w zakresie danych kadrowych,
- przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i ustaniem stosunku pracy w tym zakładanie i prowadzenie akt osobowych dla nowo zatrudnionych pracowników,
- wydawanie zaświadczeń potwierdzających zatrudnienie dla pracowników Archiwum,
- załatwianie spraw z zakresu dyscypliny pracy, ewidencjonowanie czasu pracy i absencji pracowników, sporządzanie list obecności,
- zgłaszanie do ubezpieczeń i wyrejestrowanie z ubezpieczeń pracowników oraz członków ich rodzin, wystawianie dokumentów RP-7,
- przygotowywanie sprawozdań dotyczących struktury zatrudnienia na potrzeby własne, urzędów i Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych,
- prowadzenie spraw związanych z dokształcaniem pracowników,
- wystawianie skierowań na badania lekarskie wstępne, okresowe i kontrolne,
- załatwianie spraw dotyczących nagród i odznaczeń,
- obsługa, wspólnie z Działem finansowo-księgowym i komisją socjalną, środków zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
- współpraca z działem finansowo-księgowym w zakresie przekazywania dokumentów i informacji niezbędnych do wypłacania wynagrodzeń,
- koordynacja spraw z zakresu BHP,
- obsługa staży, wolontariatu i praktyk.
Kontakt:
Ewelina Stępak
tel.: 22 572 16 03
e-mail: ewelina.stepak[at]nac.gov.pl
tel.: 22 572 16 03
e-mail: ewelina.stepak[at]nac.gov.pl