Dział administracyjno-gospodarczy

Dział administracyjno-gospodarczy

Zadania:

  1. obsługa administracyjno-gospodarcza Archiwum, w tym:
    a) prowadzenie całokształtu spraw związanych z administrowaniem i utrzymywaniem w należytym stanie użytkowanych pomieszczeń, w tym utrzymanie porządku i czystości,
    b) prowadzenie ewidencji środków trwałych, przedmiotów nietrwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz przeprowadzanie ich okresowych inwentaryzacji,
    c) opracowanie planów remontów, koordynacja prac remontowych, organizowanie wykonawstwa na planowane roboty remontowe, w tym przygotowywanie umów,
    d) nadzór nad bieżącą konserwacją i naprawą instalacji i urządzeń,
    e) obsługa transportowa Archiwum i dbałość o należyty stan techniczny posiadanych środków transportu,
    f) zakup sprzętu i materiałów dla prawidłowego funkcjonowania poszczególnych komórek organizacyjnych;
  2. obsługa kancelaryjna Archiwum, w tym:
    a) przyjmowanie, rejestrowanie i przekazywanie korespondencji Archiwum,
    b) przygotowywanie i rejestrowanie korespondencji do wysyłania i jej ekspedycja,
    c) sekretarska obsługa dyrekcji w zakresie ustalonym przez dyrektora,
    d) przyjmowanie interesantów i udzielanie im informacji, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych,
    e) prowadzenie rejestru kontroli zewnętrznych i wewnętrznych,
    f) prowadzenie rejestru zarządzeń wewnętrznych,
    g) obsługa organizacyjno-techniczna Kolegium;
  3. współudział w analizowaniu możliwości uczestniczenia Archiwum w projektach finansowanych ze źródeł Unii Europejskiej i programów operacyjnych ministerstw oraz przygotowywanie dokumentacji w tym zakresie,
  4. prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych w ramach prowadzonych postępowań przetargowych prowadzonych przez Archiwum,
  5. prowadzenie klasyfikacji wydatków strukturalnych w Archiwum,
  6. prowadzenie spraw z zakresu ochrony przeciwpożarowej,
  7. wykonywanie zadań z zakresu udostępniania informacji publicznej, w szczególności redagowanie Biuletynu Informacji Publicznej,
  8. prowadzenie archiwum zakładowego Archiwum.

 

Kontakt:

Marzena Lisiecka  (kierownik)
e-mail: marzena.lisiecka[at]nac.gov.pl
tel.: 22 572 16 08