Zasady funkcjonowania Biura Obsługi Klienta od 20 marca br.

Aktualności

Zasady funkcjonowania Biura Obsługi Klienta od 20 marca br.

Szanowni Państwo,

informujemy, że wobec wprowadzenia rozszerzonych zasad bezpieczeństwa na terenie całego kraju (od 20 marca br.) Biuro Obsługi Klienta NAC będzie dostępne jedynie w formie zdalnej. O ewentualnych zmianach będziemy informowali w odrębnych komunikatach.

 

***

Od dnia 20 marca br. do odwołania Biuro Obsługi Klienta NAC będzie dostępne jedynie telefonicznie lub mailowo.

Zachęcamy do kontaktu pod numerem: 22 572 16 19 lub 37 lub adresem: bok@nac.gov.pl w następujących dniach i godzinach:

poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek w godz. 9-15;

środa w godz. 12-18.

 

***

 

Równocześnie informujemy, że na bieżąco realizowane są zlecenia skanów fotografii i kopii nagrań z zasobu NAC. Ze względu na obowiązujące ograniczenia w działalności archiwum czas ich realizacji może ulec jednak wydłużeniu

Dodatkowo przypominamy, że w serwisie szukajwarchiwach.gov.pl można przeglądać wszystkie opisy i skany materiałów archiwalnych z zasobu NAC online.

 

Dziękujemy za wyrozumiałość!

Zespół NAC