Zasady funkcjonowania Biura Obsługi Klienta od 17 października br.

Aktualności

Zasady funkcjonowania Biura Obsługi Klienta od 17 października br.

Szanowni Państwo,

informujemy, że wobec rozszerzenia czerwonej strefy na m. st. Warszawę (od 17 października br.) Biuro Obsługi Klienta NAC będzie dostępne jedynie w formie zdalnej, zgodnie z wytycznymi Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych z dnia 14 października br. O ewentualnych zmianach będziemy informowali w odrębnych komunikatach.

***

Od dnia 17 października br. do odwołania Biuro Obsługi Klienta NAC będzie dostępne jedynie telefonicznie lub mailowo.

Zachęcamy do kontaktu pod numerem: 22 572 16 19 lub 37 lub adresem: bok@nac.gov.pl w następujących dniach i godzinach:

poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek w godz. 9-15;

środa w godz. 12-18.

 

***

 

Równocześnie informujemy, że na bieżąco realizowane są zlecenia skanów fotografii i kopii nagrań z zasobu NAC. Ze względu na obowiązujące ograniczenia w działalności archiwum czas ich realizacji może ulec jednak wydłużeniu

Dodatkowo przypominamy, że w serwisie szukajwarchiwach.gov.pl można przeglądać wszystkie opisy i skany materiałów archiwalnych z zasobu NAC online.

Dziękujemy za wyrozumiałość!

Zespół NAC