Przedłużenie zdalnego funkcjonowania Biura Obsługi Klienta
Szanowni Państwo,
informujemy, że wobec decyzji Prezesa Rady Ministrów z dnia 21.04.2021 dotyczącej obostrzeń na terenie kraju, Biuro Obsługi Klienta NAC będzie w dalszym ciągu dostępne jedynie w formie zdalnej. O ewentualnych zmianach będziemy informowali w odrębnych komunikatach.
***
Od dnia 20 marca br. do odwołania Biuro Obsługi Klienta NAC pozostaje dostępne jedynie telefonicznie lub mailowo.
Zachęcamy do kontaktu pod numerem: 22 572 16 19 lub 37 lub adresem: bok@nac.gov.pl w następujących dniach i godzinach:
poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek w godz. 9-15;
środa w godz. 12-18.
***
Równocześnie informujemy, że na bieżąco realizowane są zlecenia skanów fotografii i kopii nagrań z zasobu NAC. Ze względu na obowiązujące ograniczenia w działalności archiwum czas ich realizacji może ulec jednak wydłużeniu
Dodatkowo przypominamy, że w serwisie szukajwarchiwach.gov.pl można przeglądać wszystkie opisy i skany materiałów archiwalnych z zasobu NAC online.
Dziękujemy za wyrozumiałość!
Zespół NAC